duminică, 15 mai 2011

sunny Sunday, "lasati copiii sa vina la mine" :)


Nu am mai postat de mult. M-a dat peste cap vremea din ultimele zile.
Azi am decis sa ne plimbam toata ziua pentru ca vremea a fost foarte insorita si era pacat sa nu profitam de ziua libera.
Am hotarat, eu si hubby, sa mergem pentru a nu stiu cata oara la gradina zoologica. Gradina zoologica din Brasov e destul de limitata, din punctul meu de vedere, dar oricand imi face placere sa o vizitez. Mi-au placut in mod special babuinii si porcii mistreti. Poate va intrebati de ce tocmai aceste animale? Deoarece aveau pui mici, jucausi si draguti.Pe langa animalele cu pui mici, am vazut si o droaie de mamici, tatici cu copii mici. Au iesit ca ciupercile dupa ploaie. Erau atat de zgomotosi si jucausi incat nu-ti puteai lua ochii de la ei.
Vreau si eu un copilas. Cred ca sunt pregatita. Deja de la 30 de ani incolo ceasul biologic bate in retragere. Nu am inca 30 dar sunt pe aproape.
Oricum sunt pregatita si cand va fi sa se intample, voi fi mai mult decat fericita.
Asadar, lasati copiii sa vina la mine! Sunt atat de puri si angelici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu