sâmbătă, 3 septembrie 2011

Review apa de toaleta ECLAT WEEKEND Oriflame


Cand acest parfum a aparut pe piata, toata lumea se minuna cat de extraordinar miroase si cat de mult persista pe piele. Well, nu pot spune ca este chiar asa.
Iata ce spune producatorul:
Reaprinde-ţi pasiunea pentru călătorii şi evadări din cotidian cu ajutorul aromei apei de toaletă Eclat Weekend. Notele condimentate ale coacăzelor roşii se combină spectaculos cu tonurile suculente de pară, subliniind buchetul rafinat de arome ale trandafirului centifolia şi nufărului. Miresmele catifelate de piersică şi mosc te învăluie cu notele lor mătăsoase, făcîndu-te să-ţi doreşti mai mult. Este ideal pentru sfârşitul săptămânii!
Daca nu as fi primit aceasta apa de toaleta cadou, nu as fi dat 85 de lei(pret de catalog) pentru a-l achizitiona. O fi mirosul de para care ma deranjeaza, sau combinatia acestuia cu cel al coacazelor rosii? Habar nu am. Ideea e ca l-al aplicat de vreo 3-4 ori, doar doar ca m-oi obisnui cu mirosul lui pe piele. Minunea nu s-a intamplat! In primul rand, mirosul lui a rezistat in jur de 1 ora pe pielea mea asa ca nu am putut sa-mi dau seama daca mi se potriveste sau nu.
Astfel, de gustibus non discutamus. Daca vreti sa aveti un sfarsit de saptamana mirosind a coacaze rosii, go for it:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu