vineri, 2 septembrie 2011

Swatch Produse Innoxa


Hello everyone! Dupa cum bine stiti am castigat un premiu la giveawayul oferit de DEdeea sai Farduri.ro.
Am incercat sa fac un swatch cu telefonul mobil deoarece aparatul foto nu ma mai asculta(sper sa-i vin de hac in urmatoarele zile).
Ce pot spune despre produse? Fardul de ochi ”Ombre nomade pour les yeux Rose Tendre” are o textura densa, miroase placut si rezista, daca folosim primer, in jur de 5 ore. Aceasta nuanta este perfecta pentru un machiaj natural.
Rujul ”Stylo levres attitude Chocolat” chiar miroase a CIOCOLATA asadar este o placere sa il porti pe buze. Din pacate nuanta nu mi se potriveste, deoarece am un ten foarte deschis la culoare. L-am incercat o singura data si rezista in jur de 7-8 ore pe buze.
Le ”Gloss absolu” miroase divin a vanilie. Nu am fost atenta cat rezista pe buze, e ca un gloss normal.
Oja ”Vernis fusion Lilas Argente” are o culoare interesanta, pe care nu am mai incercat-o pana acum. Se usuca repede, si este de ajuns un strat pentru a face o impresie buna:)
Cam atat despre produsele Innoxa. Sper ca voi avea ocazia sa mai testez si alte produse din aceasta gama. Multumesc DEdeea si Farduri.ro!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu