marți, 10 mai 2011

My own Body lotions


Am pielea uscata, si de aceea, incerc sa folosesc creme sau lotiuni de corp care sa-mi hidrateze pielea. Am folosit de la uleiul de corp pana la cele mai grase creme de corp. personal, prefer lotiunile de corp pentru ca sunt mai usor de aplicat si se absorb destul de repede in piele. Imi plac de asemenea mirosurile dulci.

Am doua lotiuni de corp “de firma”, primite cadou la parfumurile achizitionate. Acestea sunt Narciso Rodriguez for her si Flower by Kenzo. Ce-mi place la ele? Se absorb foarte repede in piele si completeaza foarte bine fiecare parfum in parte. Singurul inconvenient este faptul ca nu hidrateaza foarte bine.

Acum ceva timp, am vut o perioada in care iubeam mirosurile dulci, vanilate. Asadar mi-am cumparat, lotiunea de corp Caramel/ Vanilla de la Marrionnaud. Nu mai auzisem pana atunci de aceasta lotiune de corp si m-am decis totusi sa o incerc. Mirosul persista, gradul de hidratare este ok, dar nu cred ca as mai achizitiona o astfel de lotiune.

Ultima pe lista este Lotiunea pentru piele uscata de la Neutrogena. Se implinesc dej avreo 3 ani de cand o folosesc. Este foarte eficienta si foarte cremoasa. Intra destul de repede in piele. Singurul lucru care ma deranjeaza este mirosul care nu prea ma incanta. Dar cand o folosesc ma gandesc numai la efectul de piele super catifelata pe care mi-l confera.

In afara de aceste crème/lotiuni de corp am mai folosit Uleiul de la Johnson’s dar l-am utilizat altfel. In loc sa aplic uleiul, dupa baie/dus pe pielea umeda, l-am folosit in timpul dusului/baii. Am aplicat uleiul pe piele, l-am lasat 2 minute sa intre in piele, apoi am folosit gelul de dus obisnuit. Senzatia este minunata, pielea ramanand super hidratata. Este mult mai practic asa si nu mai apare senzatia de uleios pe corp.

In afara de acestea, mai am si alte lotiuni de corp de la Avon , Oriflame care nu m-au impresionat in mod deosebit.

Despre lotiunea de corp FA, am scris deja aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu