sâmbătă, 7 mai 2011

indreptar intr-o relatie

Cum te porti, asa ma port

Trebuie sa pui piciorul in prag atunci cand iubitul tau este foarte egoist.

Redactorul JOY, Britta Holzmann stie cel mai bine cum sa-ti „educi“ partenerul printr-o simpla metoda: „strategia in oglinda“!



Britta, cum faci de ai mereu timp si reusesti sa te descurci singura cu toate treburile?“, m-a intrebat, pe un ton disperat, o colega in timp ce intram in birou, cu zambetul pe buze si cu un imens buchet de trandafiri primit de la iubitul meu. „Cum reusesc singura? Nici vorba!“, i-am raspuns adulmecand aroma intensa a trandafirilor.

Moment in care mi-am amintit cat de egoist era iubitul meu, Tom, inainte sa pun in practica „strategia in oglinda“. Ca sa nu mai spun ca pe vremea aceea excludea din start ideea de a-mi darui vreodata flori!

Chiar de la inceputul relatiei am remarcat egoismul lui si mi-a luat ceva timp sa-l „tratez“. N-o sa uit cele cateva zile petrecute in spital. Ce face iubitul meu in acest timp? Isi ia cateva zile libere. Dar nu pentru a sta cu mine...ci pentru a se relaxa intr-o scurta excursie.

Nici in prima zi, dupa externare, nu am petrecut prea mult timp impreuna, pentru ca avea deja programata o intalnire cu baietii, care nu putea fi amanata. Am trecut si peste asta!

Dar am reactionat usor agresiv de ziua mea, cand Tom m-a anuntat ca o sa-mi petrec seara singura, pentru ca el trebuie sa urmareasca un meci important... tot impreuna cu baietii. „Nici o problema, dragule! Fostul meu iubit tocmai s-a intors in oras si insista sa ne vedem. Va fi foarte fericit ca-mi voi petrece ziua de nastere in compania lui! Tu poti sta linistit cu baietii, la meci!“, i-am spus lui Tom, pe un ton iritat, dar foarte ferm. Greu de descris reactia lui! Parca-l lovise ceva cu o putere enorma si nu-si revenea din soc.

Aceasta a fost prima „repriza“ in care am pus in practica „strategia in oglinda“, care se bazeaza pe comportamentul similar al celor doi parteneri. Altfel spus, cum te porti cu mine, asa ma port si eu cu tine. Iar in cazul barbatilor, strategia merge perfect, cu conditia sa nu abandonezi pe parcurs.

Strategia da roade si in cazul treburilor casnice. De cate ori nu i-am zis lui Tom ca este treaba lui sa duca gunoiul? Singura sarcina pe care o avea, de altfel. Cand a inteles ca trebuie sa faca acest mic efort? Cand si-a gasit in dulap toate camasile asezate frumos pe umerase, dar... necalcate!

Daca el nu si-a gasit un moment ca sa duca gunoiul, sigur va avea nevoie de cateva minute bune ca sa-si calce macar o camasa! Tot aceasta strategie m-a ajutat sa rezolv si o alta problema, care devenise foarte deranjanta: daca-l sunam pe Tom de mai multe ori pe zi, devenea foarte iritat si avea senzatia ca-l controlez. Ce am facut? Simplu: mi-am „uitat“ mobilul inchis o zi intreaga, ca sa inteleaga si el cum este sa nu stii ce face partenerul in acest timp.

O singura data a dat gres strategia mea: inainte de prima noastra aniversare a bombanit seri la rand ca el avea programata o excursie pe munte. N-a plecat, dar eu „l-am surprins“ petrecandu-mi toata seara cu fetele la spa. Dar mai mult m-a surprins el, petrecandu-si seara la concertul lui Robbie Williams. In primul rand! Fara mine!




text preluat de pe situl revistei Joy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu