marți, 24 mai 2011

25 mai, 29 de ani, nenumarate dorinte

Azi e ziua mea. Implinesc 29 de ani.Ai imbatranit, mi-a transmis sora mea prin telefon.:)..Si eu cred la fel dar important e sa ma simt tanara in suflet. Ce vreau anul asta de ziua mea?Pai in ceea ce priveste blogul, mi-as dori sa am mai mult timp si mai multa inspiratie sa scriu despre ceea ce ma/va intereseaza. Ah, si mi-as dori sa am mai multi followeri si intr-o zi sa organizez si primul meu giveaway. Si asta se va intampla in curand. Despre ce este blogul meu? Despre nimic, as putea raspunde. Imi place sa testez tot felul de cosmetice, nu sunt as in ale machiajului ..dar am un simt dezvoltat pentru frumos. Asa ca daca va hotarati sa cititi blogul meu o sa gasiti in el tot felul de postari. De la ce se intampla in orasul in care locuiesc, pana la ultimul produs cumparat de curand.
Si cam atat deocamdata. aaaaaa, Happy birthday to me:)

2 comentarii: