marți, 10 mai 2011

produsele FAstuoase


Eu si produsele Fabuloase

Am avut ocazia sa ma numar printre cele 120 de trenderite norocoase care au putut testa pe pielea lor, 2 produse FAbuloase, in functie de necesitatile pielii fiecareia.

Eu am primit un roll-on, pentru ca prefer roll-onul sprayului sau stickului. Cat despre lotiunea de corp, am primit lotiunea pentru piele uscata, deoarece de la frig si de la apa calcaroasa din Brasov, am o problema reala cu pielea.

Sa povestim despre roll-on. Asteptarile mele:

  • Mirosul: mi-ar fi placut ca mirosul sa persiste mai mult de doua ore. Imi place ca are un miros discret, fresh, de primavara. Pe pielea mea mirosul se simte in jur de doua ore.
  • Eficienta: Iarna nu am probleme cu transpiratia. Dar odata cu caldura, am tendinta de a transpira mult si de aceea am nevoie de ceva eficient. De ce prefer roll-onul? Pentru ca are o textura lichida, se usuca relativ repede si ar trebui sa nu pateze hainele. Efectul Roll-onului FA, dureaza la mine, in jur de 4-5 ore, dupa care ar trebui sa reaplic produsul. Pe o scara de la 1 la 5, eficienta este de 3.
  • Textura: Roll-onul FA are o textura cremoasa, destul de lichida. Am observat, in urma folosirii produsului,(timp de o saptamana) ca lasa urme destul de vizibile pe hainele colorate.

A venit randul si lotiunii de corp pentru piele uscata. Datorita apei calcaroase din zona in care locuiesc, Brasov, necesitatea unei aplicari de lotiuni/creme/ulei de corp dupa dus, este evidenta. Astfel, trebuie sa aleg produse pentru piele uscata, care sa se absoarba cat mai repede in piele si care sa aiba si un miros placut. Lotiunea pentru piele uscata FA, mi-a placut. Mirosul este discret si aduce a primavara. Din pacate, nu dureaza decat o ora pe corp. Produsul se absoarbe destul de repede in piele, lasand-o fina la atingere si catifelata. Ce am putut remarca la aceasta lotiune, este faptul ca si dupa 3-4 spalari pe maini, dupa aplicarea lotiunii, pielea isi pastreaza catifelarea si este fina la atingere. Daca ar fi sa-mi cumpar aceasta lotiune, cu siguranta as mai cumpara-o. Am recomandat-o si prietenelor mele si ele au fost multumite de ea.

Mi-ar placea sa incerc si alte produse FA , precum gelul de dus, sapunul solid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu