miercuri, 18 mai 2011

ce am cumparat din DM?



Hello all! Azi am intrat pentru a nenumarata oara in DM Brasov.
De vreo 2 saptamani am probleme cu matreata. Nu apare in tot capul ci doar in unele parti. Si este extrem de enervanta. Am citit tot felul de reviewuri la sampoane antimatreata pe net si am decis sa mi cumpar samponul antimatreata de la Alverde. Dupa prima utilizare, parul are volum(oricum parul meu este putin ondulat) dar are un usor miros neplacut de sulf. Samponul nu face spuma mai deloc, asa cum eram obisnuita de la alte sampoane. Astept sa il folosesc de mai multe ori ca sa-mi fac o parere completa despre el.
Al doilea produs cumparat este sprayul pentru protectie termica Trend it UP de la Balea. De fiecare data dupa ce ma spal pe cap folosesc ori uscatorul de par ori placa de par. Si de aceea incerc sa folosesc si protectie termica. Dupa prima folosire pot spune ca parul are si mai mult volum, nu pare uscat si imi place si mirosul discret pe care il lasa pe par.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu