vineri, 3 februarie 2012

Vichy Normaderm Review: Solutie de curatare triactiva si Crema hidratanta 3 in 1 pentru tenul cu probleme


Ten cu probleme?Exista o solutie…Solutia mea este Vichy Normaderm, in special, Solutia de curatare triactiva si Crema hidratanta 3 in 1 pentru tenul cu probleme. Am primit aceste produse la mijlocul lunii decembrie pentru ca doream sa le incerc cu ardoare, auzind numai lucruri de bine despre aceasta gama Vichy.

Pe situl Vichy am gasit ingredientele si rezultatele promise in urma folosirii solutiei de curatare :

Ingrediente: Inspirat din peeling-ul dermatologic, acest produs are la baza• 3 ingrediente active: Acid salicylic + Acid glycolic + LHA

• un agent de calmare: argila 25%

Rezultate: un produs de curatare cu 3 utilizari:
1. crema de curatare: elimina excesul de sebum si impuritatile
2. exfoliant: ajuta la deblocarea porilor astupati
3.
masca: matifiaza pielea si uniformizeaza tenul)

Parerea mea:

Ambalajul produsului este practic, permitand eliberarea unei cantitati de produs necesara pentru o singura utilizare. Cand am deschis tubul produsului, textura acestuia mi-a parut asemanatoare Cremei gommage de la Cosmetic Plant. Solutia de curatare este mult mai abraziva(are particule abrazive albastre destul de marisoare) dar mai putin cremoasa decat cea de la Cosmetic Plant. Dupa ce foloseam crema gommage imi simteam tenul destul de hidratat pe cand dupa ce folosesc aceasta solutie imi simt tenul putin uscat. Eu aplic acest produs pe post de exfoliant, pe fata umezita in prealabil iar apoi clatesc vertiginos cu apa. Imi place mirosul sau fresh si faptul ca se curata destul de usor. Nu pot spune ca am sesizat o schimbare majora in urma folosirii acestei solutii. Stiu doar ca porii mei nu mai sunt atat de vizibili, si ca, “monstrii” care imi apar din cand in cand pe fata, pot fi tinuti in frau cu acest produs.

Despre Crema hidratanta 3 in 1 pentru tenul cu probleme pe sit am gasit urmatoarele:

Ingrediente: - Tehnologia Hydra-Peeling - [Acid salicilic + acid glicolic + LHA] - reduce toate problemele tenului: cosuri, puncte negre, pori dilatati, luciu, roseata
- Siliciu + Perlita - pentru a matifia tenul instantaneu* si de durata
- Glicerina si uleiuri usoare - pentru o hidratare continua timp de 24

Rezultate: Tripla eficacitate intr-un singur gest:
1.
Trateaza problemele tenului
2. Matifiaza
3. Hidrateaza 24H
Eficacitate demonstrata pe toate problemele tenului
- Microinflamatii locale
- Porii obturati
- Luciu
A se aplica zilnic.
Relieful cutanat este netezit, tenul este purifiat si porii apar inchisi. Primele rezultate sunt vizibile dupa 7 zile de tratament*, iar efectul antirecidiva dureaza 3 saptamani dupa intreruperea tratamentului.
Eficacitate si toleranta demonstrate sub control dermatologic.
Textura-confort proaspata si lejera. Excelenta baza de machiaj.

Parerea mea:

Ambalajul produsului este usor de manevrat. Crema are o textura laptoasa, asemanatoare unei smantani mai subtire. Are un miros intepator de alcool - da asa mi se pare mie ca miroase. Nu am pastrat cutia produsului pentru ca acolo as fi gasit ingredientele acestuia. Eu folosesc crema dimineata dupa ce ma demachiez pe post de baza de machiaj. Intr-adevar matifiaza destul de bine, mai ales ca eu am ten mixt. Eficacitatea ei dureaza in jur de 5-6 ore dupa care nasul incepe sa dea primele semne de luciu :) Cat despre efectul de hidratare, nu pot sa zic ca este valabil in cazul meu. Mai am circa un sfert din produs si cand se va termina, cu siguranta, o sa imi cumpar un altul.

Voi ati folosit aceste produse? Ce parere aveti?

A bientot!
Roxana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu