sâmbătă, 4 februarie 2012

Review Garnier Nutritionist- crema regeneranta de noapte


Dragele mele, cu totii am trecut in ultima perioade prin niste zile foarte geroase. Si daca corpul nostru a avut de infruntat temperaturile scazute si tenul nostru a avut de suferit. Cum ma trezesc dimineata foarte devreme, si la 7.30 trebuie sa fiu in statia de autobuz am ales sa folosesc aceasta crema, deoarece mi s-a parut cea mai hidratanta pentru aceasta perioada (in afara de crema Apidermaliv, care mi-a fost usor sustrasa de catre a mea mamica:)).
Crema regeneratoare pentru noapte- Garnier Nutritionist- este o crema antirid fiind folosita pentru a reda luminozitate tenului obosit si tern si a atenua ridurile fine.
Parerea mea:
Nu imi place ambalajul acestei creme pentru ca o expun la aer de fiecare data cand o folosesc. Ar fi fost mai practic un ambalaj din plastic cu pompita.
Imi place culoarea verzuie, mirosul discret si fresh, precum si textura sa untoasa. Cum tenul meu era "insetat" dupa o zi geroasa, apoi seara o demachiere vertiginoasa, in primele zile crema a intrat destul de repede in piele, doar ca dimineata ma trezeam cu nasul si barba "lucind" de sanatate. Am folosit crema si dimineata de vreo 3 ori si pana ajungeam la serviciu deja aratam a glob de Craciun, cu tot cu fond de ten si pudra aplicate in prealabil.
Nu pot spune ca mi-a atenuat ridurile fine, slava Domnului am destule si nu le mai numar:))
Citeam o postare pe net care prezenta aceasta crema ca fiind una dintre cele 10 creme de fata pe care sa le folosim iarna. Daca sunteti curioase, aruncati un ochi aici.
Voi ati folosit aceasta crema?

A bientot!
Roxana

2 comentarii:

  1. Eu nu am folosit-o dar ma tenteaza mai ales ca folosesc sampon Garnier de ceva timp si imi place :X

    RăspundețiȘtergere
  2. merci de vizita:* daca ai probleme cu pielea terna si uscata, merita sa o incerci!

    RăspundețiȘtergere