sâmbătă, 25 februarie 2012

Review- detergent natural si sampon solid pentru par uscat de la Jovis


Buna seara! Asa cum va spuneam aici, m-am numarat printre norocoasele care au avut ocazia sa testeze noul detergent de rufe pe baza de sapun natural de la Jovis. Am rugat-o pe Ioana sa imi trimita si un sampon solid in colet, alegand Samponul solid pentru par uscat.
Cum am precizat in aceasta postare, m-am pregatit temeinic pentru testarea detergentului. Am folosit punguta de 60 de grame de detergent pentru spalarea a trei masini de haine(incarcatura maxima de 3,5kg). Mai intai am spalat o patura(la 30 de grade), apoi o masina de rufe albe(la 60 de grade) si o masina de rufe colorate(la 40 de grade). Nu am folosit nici un fel de balsam de rufe, nici macar otet alb pus in compartimentul de balsam. Am impartit plicul in trei parti si am adaugat detergentul chiar peste haine, in cuva. Eram curioasa sa vad daca in cazul hainelor colorate, vor ramane mici particule de detergent, in urma spalarii. Dar nu au ramas. Si nici culoarea nu a iesit din ele, mai mult ca de obicei. Hainele au fost spalate frumos iar cand le-am scos din cuva aveau un miros proaspat. Datorita faptului ca usuc hainele afara la aer, dupa uscare si-au pastrat mirosul proaspat. Recunosc ca mirosul nu este atat de pregnant ca si mirosul de Lenor sau Coccolino. Insa, daca voi alege vreodata o varianta mai naturala de detergent, cred ca nu as ezita sa incerc din nou detergentul de rufe pe baza de sapun natural.
Cat despre samponul solid, nu pot spune ca "am legat o relatie." M-am indragostit de el la prima vedere: arata ca o felie de tort si miroase divin. Nu mai aveam rabdare si in aceeasi zi, mi-am si spalat parul.Am parul uscat(de la atata vopsit) si ondulat natural. Imi imaginam ca in urma spalarii parului, acesta va ramane fin si moale- de la toate uleiurile naturale, laptele de capra si henna. Dar nu a fost asa. Am aplicat samponul de doua ori. Parul intr-adevar scartaia de curatenie. Am evitat sa folosesc balsamul obisnuit; nu am folosit nici macar amestecul din otet si apa pe post de balsam-asa cum este recomandat pe site. Mi-am infasurat parul intr-un prosop apoi dupa catev aminute am inlaturat prosopul ca sa vad rezultatele: prosopul a ramas patat-cred ca de la henna, iar parul meu, desi avea un miros divin, arata ca blana unei oi netesalate. Am inceput sa rad cand m-am vazut in oglinda si am inceput sa incerc sa ma piaptan. In zadar. Nu am putut baga peria in par. In consecinta, am purtat parul "sauvage" impletit cam 2 zile apoi l-am spalat din nou, de data aceasta folosind si amestecul din otet si apa. Rezultatul a fost acelasi:dezastru! Dupa aceste 2 experiente, am bagat sapunelul inapoi in cutiuta lui si nu l-am mai folosit. Daca am gresit in utilizarea lui, va rog sa-mi spuneti. Parca totusi nu as renunta asa de usor.

PS:
Era sa uit. Am primit si o surpriza de la Ioana: un cupon de reducere de 10%! Multumesc Ioana!

A bientot,
Roxana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu