luni, 5 martie 2012

Despre comanda de pe iherb.com (II)


Am asteptat cu sufletul la gura sa primesc a doua comanda iherb. Am plasat aceasta comanda pe 19 februarie iar pe 29 februarie era deja in tara. Ce mai?Bucurie maxima.
De data aceasta mi-am comandat:
1. Nectar de agave de la Now Foods (ei spun ca e certificat organic), pe care il puteti gasi aici la pretul de 4,69$. Stiu ca zaharul este considerat
moartea alba si mai stiu si ca nu pot bea in nici un fel cafeaua de dimineata(unul dintre putinele lucruri cu care ma rasfat) fara zahar. Astfel, am incercat sa gasesc un inlocuitor care sa imi placa la gust. Am incercat zaharina, alti indulcitori lichizi, extractul din stevie si am ramas la nectarul de agave. Are un gust deosebit si indulceste cam de 1,4 ori mai mult ca zaharul. Eu cred ca am facut cea mai buna alegere atat din punctul de vedere al calitatii cat si al pretului.
2. Pentru ca demachiantul de la Liz Earle, despre care puteti citi mai multe aici, este pe sfarsite am cautat o varianta cat mai putin daunatoare si tot la fel de practica ca si Clean and Polish, alegand Gelul de curatare cu vitamina C de la Avalon Organics, pe care il puteti gasi aici la pretul de 7,81$. Acest gel are multe reviewuri pozitive pe iherb si cel mai mult mi-a placut la el faptul ca are protectie impotriva imbatranirii solare, protectie datorata antioxidantilor si are si niste ingrediente organice.
3. Tot de la Now Foods, am comandat Uleiul de migdale dulci, pe care il puteti gasi aici, la pretul de 3,18 $. Folosesc acest ulei pe post de crema de noapte, mai ales in jurul ochilor si pe zonele uscate, dar si pe coate sau pe varfurile parului.
4. Ca si produs gratuit am ales un balsam de buze cu aroma de vanilie Completely Kissable, tot de la Now Foods, pe care il gasiti aici.
Cam atat despre a doua comanda de pe iherb. Pe lista mea de dorinte se incadreaza untul de cocos si niste uleiuri de aromaterapie pe care le-am gasit tot pe acest site.
Daca sunteti la prima comanda, puteti introduce codurile ECI425 sau GEC070 si veti primi o reducere de 5 dolari de la prima comanda.
Am mai primit de la ei un plic de meal replacement, un fel de bautura din pomegranate pe care inca nu am curajul sa o incerc:)

Daca aveti nelamuriri, nu ezitati sa ma contactati.

A bientot,
Roxana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu