miercuri, 25 ianuarie 2012

Daruit, castigat, folosit

Hello all!
Aceste produse au fost castigate in cadrul unor giveawayuri sau primite cadou.
In cadrul concursului organizat de Ligia Pop si Cosul Bio am castigat un Balsam calmant pentru iritatii; in cadrul giveawayului organizat de Ruxandra de la printre randuri am castigat un fluid contur ochi bio de la Sante; cu ocazia Secret Santa am primit de la Stefana SSo o oja Flormar de care m-am indragostit instantaneu.
In poza mai gasim o parte din cadourile mele de Craciun: un set Vichy Normaderm(o sa ii fac un review dupa ce termin de folosit crema anti-imperfectiuni-adica soon), un parfum Midsummer si o pudra loose de la Oriflame, o crema Garnier Nutritionist anti-rid si un eye-seal de la Make up For ever.
Ati folosit aceste produse? Cum vi se par?

A bientot!
Roxana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu