duminică, 12 iunie 2011

VIVANATURA, O NOUA DESCOPERIRE


Hello all! In fiecare zi, in drum spre casa, trec pe langa un magazin naturist destul de mare care e mereu aprovizionat si up-to-date cu tot ce a mai aparut nou pe piata naturista romaneasca. imi amintesc acum doi ani, in vizita la o vecina, cum imi povestea ca a folosit o crema cu petrol pentru parul ei "cazator" si lipsit de stralucire. Si mi-a si adus tubul, am vazut cat e de mare..si cam atat..nu am retinut firma, stiam doar ca e un tub mare cu alb si cu verde. :)...Iata ca saptamana trecuta am putut sa-mi dau seama de unde stiam acel tub mare alb, ce firma il produce si daca intr-adevar face ceea ce promite. Vanzatoarea spunea ca multa lume prefera acest produs celui de la Gerovital(uleiul regenerant cu petroleum)-pe care l-am incercat deja si mi-a placut, doar ca mirosul pregnant de petrol ma facea sa vomit.
Asa ca m-am hotarat sa-mi cumpar si eu o astfel de crema si sa o testez sa-i vad efectele. Crema arata asa(nu am avut timp sa fac poze weekendul acesta) si ne promite:
Această cremă are eficienţă chiar de la prima utilizare şi este apreciată mai ales de către femei.

Conţine 97 % substanţe naturale ( considerând petrolul o substanţă minerală naturală)

Pe langa aceasta crema am mai cumparat si o crema demachianta "fara lacrimi", tot de la Vivanatura. Unul dintre dezavantaje ar fi faptul ca are doar 75 de ml astfel incat durata de folosire este destul de limitata. Pe situl oficial am gasit aceasta descriere:
Este un demachiant natural cu o buna putere de curatare si cu proprietati
emoliente...
Contine: ulei de migdale, ulei de palmier, ulei simburi de struguri, ulei de jojoba, ulei de masline, galbenele, levantica, aloe vera, roinita, nalba mare, argint coloidal, cupru coloidal.Pretul acestor produse este mai mult decat accesibil. Crema de par a fost in jur de 17-18 lei, iar crema demachianta a costat 6.5 lei.

O sa le folosesc si o sa revin cu un review.

Pentru a va face o idee despre aceste produse puteti vizita situl VIVANATURA aici.

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu