duminică, 19 iunie 2011

Review Masca cu argila galbena pentru ten uscat de la Cattier


Acum cateva luni am castigat participand la un giveaway organizat de BioBeauty o masca bio cu argila galbena pentru ten uscat, de la Cattier. Am folosit aceasta masca o singura data dupa ce am primit-o apoi nu mi-a mai sarit in ochi. Acum cateva saptamani, confruntandu-ma cu un ten destul de uscat de la bronzat si alti factori, mi-am adus aminte de ea si am inceput sa o refolosesc. De aceasta data m-am hotarat sa o folosesc de doua ori pe saptamana asa cum scrie si pe prospect. Am ales sa o aplic atat pe fata cat si pe decolteu.
Iata ce scrie in prospect:
Masca de argila galbena si alba reprezinta un tratament pentru pielea uscata si sensibila. Este imbogatita cu ulei de jojoba care protejeaza si hraneste, cu ulei de menta racoritor si antiseptic care ajuta la stimularea celulelor pielii. Uleiul esential de muscata hraneste si detoxifica pielea. Este bogata in oligo-elemente si minerale necesare pentru o piele sanatoasa si un ten luminos. Termen de valabilitate: 6 luni de la deschidere. Produs certificat Ecocert si aprobat de Cosmebio. Contine: argila galbena, argila alba, ulei esential de menta, ulei de jojoba, ulei esential de muscata, acid lactic vegetal, apa de hamamelis.
In prima instanta mi-a placut culoarea mustar pe care o are masca. Mirosul ei este discret. Se intinde foarte usor si se usuca la fel de usor. Eu am lasat-o pe fata in jur de 15 minute, dupa care am inlaturat-o cu apa calduta ajutandu-ma de buretelul demachiant de la DM marca ebelin. In total, procesul de aplicare-curatare masca a durat in jur de 20 de minute. Pielea este vizibil mai hidratata si mai luminoasa. O folosesc deja de cateva saptamani seara, dupa dus. Dimineata cand ma trezesc pielea arata minunat, gata sa inceapa o noua zi:)
Pretul este unul rezonabil- 28 de ron pentru 100 ml,tinand cont de faptul ca este o masca bio.
O recomand cu caldura!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu