marți, 14 iunie 2011

Sibiul si pistele pentru biciclisti


Sunt in Sibiu. Aici am petrecut cei mai frumosi patru ani din viata mea, in timpul studentiei, acum ceva timp. Mi-a placut intotdeauna pentru ca era un oras curat si puteai intalni straini de toate natiile la orice pas. Revenind dupa vreo 5 luni in Sibiu, am aflat cu stupoare ca Sibiul si al lui primar faimos Klaus Iohannis(intotdeauna am avut o slabiciune pentru sasi:)) au inaugurat acum ceva timp pistele pentru biciclisti. Si nu sunt 2-3 km, cum putem observa in Brasov(da, aici locuiesc de mai bine de 5 ani) prin Parcul Cetral, sau prin zona Astra..sau prin nu mai stiu care zone, ci sunt 35 de km de piste petru biciclisti care vor fi marcati anul acesta. Pai in ritmul acesta, sa tot iubesti mediul si sa fii "green". Oare cand se va face asa ceva si in Brasov, capitala verde a Romaniei, si o sa-l vedem si pe domnul Scripcaru, pe bicicleta:)? Eu, una, de abia astept!
Pentru mai multe informatii despre pistele de biciclete din toate cartierele Sibiului click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu