vineri, 26 august 2011

the GLISS bliss part 3



Si iata ca am ajuns si la ultimul subiect supus unui experiment de folosire a gamei Gliss: eu.
Am 29 de ani. Pana la varsta asta parul meu a trecut prin multe schimbari. Pe la 16 ani m-am hotarat sa-mi deschid putin nuanta parului. Si am incercat sa fac acest lucru folosind apa oxigenata. Intr-un an am ajuns sa am o culoare nordica:)..si un par care incet incet ma parasea. Dupa aceasta experienta, m-am tuns si am fost pe rand: negru albastrui, caramiziu, roscat, visina putreda, blond cognac, cu suvite blonde..si acum sunt saten inchis.
Dup aatata vopsea de par, daca nu folosesc masti saptamanale de ulei de masline cu ou, risc sa am o matura drept par. De aceea dupa fiecare spalare, trebuie neaparat sa-mi usuc parul cu peria pentru a avea o forma cat de cat. Atunci cand nu-l usuc cu peria rotunda, parul meu se onduleaza usor.
Cand am primit emailul cu invitatia la campania Gliss de pe trender am fost mai mult decat incantata. Am asteptat cu sufletul la gura sa primesc produsele si sa le si testez. Efectele nu au intarzia sa apara: dupa folosirea celor 3 produse parul ramane foarte fin si usor de aranjat. Ma gandeam ca aceste produse imi vor stopa si caderea parului sau vor face micile portiuni de matreata sa dispara, dar poate aveam mult prea multe asteptari de la un sampon.
Mi-am spalat parul de 2 ori cu sampon, apoi am aplicat putin balsam si la urma masca de par. Imi place mirosul de cocos, de fapt il ador. Si mi place ca ramane si pe parul proaspat spalat cateva ore. Imi place mult faptul ca dupa ce ma spal si aplic masca, parul ramane usor de pieptanat si daca il las sa se usuce natural, se onduleaza foarte frumos.
Morala: as vrea sa mai gasesc si alti subiecti carora sa le prezint aceste produse. La urma urmei, asta inseamna WOM, nu?:)
Morala: Parul meu este hranit si nu mai scartaie atunci cand il pieptan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu