vineri, 26 august 2011

the GLISS bliss part 2



Al doilea subiect este mama mea. A ales sa poarte parul scurt de acum cativa ani, dupa lungi perioade de permanent oita..asa cum ii spun eu:))...Mama mea are un par foarte fin, subtire si cu tendinta spre ingrasare, pe care trebuie sa il aranjeze atent cu peria si foenul dupa fiecare spalare. Mi-a marturisit ca nu a folosit niciodata masca de par si nici balsam de par deoarece i se pare ca ii ingrasa si mai tare parul. Mama se vopseste cam o data la doua luni, cu o culoare cat mai apropiata de parul ei natural. Bineinteles, vopseaua ii aspreste si mai tare parul.
Dupa 3 utilizari ale acestei game, parul ii arata ca in poza. Mie mi se pare ca parul fara aranjare in prealabil, arata minunat, La fel ca si la sora mea, onduleurile sunt si ele prezente, chiar daca vorbim despre un par scurt.
Mirosul i s-a parut usor intepator. Rezultatul din poza l-a avut folosind consecutiv sampon si putin balsam pe varfuri.
Mi-a promis ca o sa ma lase sa-i cumpar si eu macar samponul din aceasta gama.
(prima poza este facuta cu blitz).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu