vineri, 26 august 2011

the GLISS bliss part 1



Hello everyone! Cum era de asteptat am ales sa fac si eu o postare despre gama Gliss primita pentru testare de la Trender. De ce am asteptat pana acum sa fac aceasta postare? Deoarece am ales sa dau produsele spre testare si surorii si mamei mele. Subiectii acestia au peste 25 de ani: sora mea are 27 de ani si mama are 49 de ani. In ultima vreme sora mea si-a supus parul unor procedee grave de styling: a incercat sa-si faca un permanent lejer si nu s-a ales decat cu un par care arata ca o matura. Apoi a incercat sa-i dea o anumita nuanta si rezultatul a fost doar o matura stilizataJAsa arata parul ei dupa cateva folosiri ale gamei Bliss. Ea a ales sa foloseasca doar samponul si masca de par. Mi-a marturisit ca ii place mirosul fresh al produselor si faptul ca, dupa spalare, parul este fin la atingere si usor de descurcat. Noi avem parul putin ondulat, si dupa utilizarea samponului si a mastii parul ei, dupa o uscare naturala(fara foen sau placa de par sau alte produse de styling) parul i-a ramas ondulat natural. I-a placut la nebunie acest experiment si mi-a promis ca o sa le foloseasca pana cand se vor termina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu