miercuri, 28 decembrie 2011

Once you go black...

Hello all!
Bineinteles ca titlul acestei postari nu are nici un fel de conotatie sexuala. Nu am stiut cum sa o numesc si zicala: "Once you go black, you ll never come back..."just popped up in my mind:)
Este vorba de vopseaua Palette Mousse Color primita in Campania Trender. Am fost foarte incantata cand am fost acceptata sa testez noua vopsea de par, mai ales ca incercam de ceva timp sa scap de un saten inchis de toata frumusetea(cel putin 5 straturi de vopsea aplicate in timp). In acest sens, mi-am facut niste suvite mai deschise fara a folosi foarte mult decolorant si in cele din urma, parul meu avea o culoare acceptabila. Timpul a trecut si firele albe incepeau sa apara. Asa ca am completat chestionarul celor de la Palette si conform acestuia nuanta potrivita ar fi fost saten deschis, nuanta 500 saten deschis. Zis si facut. Am asteptat pana acum 3 zile sa ma vopsesc. Daca as fi citit reviewurile postate de celelalte fete poate ca nu m-as fi vopsit. Dar asa, raul a fost comis.
Ce mi-a placut la vopsea:
1. Se aplica foarte usor in comparatie cu vopseaua normala.
2. Nu are un miros pregnant de amoniu.
3. Vopseaua nu pateaza.
4. Manusile din dotare pot fi refolosite dupa o prealabila spalare.

Ce nu mi-a placut:
1. In timp ce inlaturam vopseaua de pe par, am observat anumite reziduri - de genul unui nisip fin, pe cada din baie.
2. Vopseaua se duce inca de la a 2 a spalare(pot sa spun ca acest lucru ma incanta deoarece as vrea sa revin la culoarea pe care o aveam inainte cat mai repede- in acest sens, imi voi cumpara un sampon Head and Shoulders, care stiu ca imi decolora parul in cel mai mare hal, datorita unor ingrediente care ajuta la impiedicarea formarii matretii)
3. Nuanta pe care am primit-o eu-500 saten deschis - este mai degraba un saten inchis spre negru. Nu va recomand sa o folositi daca doriti o nuanta deschisa a parului.
4, Pe suvitele pe care le aveam deja decolorate, vopseaua nu a prins foarte bine.

Poze va fi reeditata cu poze facute la lumina zilei, in perioada imediat urmatoare(ca un om care se respecta, si lucreaza in aceasta perioada am ajuns tot tarziu acasa.)

Ca sa inchei intr-o nota pesimista: NU RECOMAND PALETTE MOUSSE COLOR- pentru ca nuantele sunt cu 3-4 tonuri mai inchise decat ce vedeti pe ambalaj.


A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu