luni, 17 octombrie 2011

Familia Cosmetic Plant s-a reintregit


Hello all!
Am fost foarte fericita cand am fost aleasa sa testez produsele din noua gama cu ulei de catina si masline Cosmetic Plant. Astfel, am adaugat alte trei produse la produsele obisnuite pe care le foloseam de la Cosmetic Plant. Iata care este mica mea familie Cosmetic Plant:
1. Lapte demachiant hidrant cu vitamina c din extract de macese
2. Lotiune tonica fara alcool cu vitamina c din extract de macese(aceasta tocmai ce s-a terminat si trebuie sa o cumpar din nou)
3. Crema gommage cu extract de galbenele(definitely love it)
4. Lapte demachiant vitaminizant cu ulei de catina si masline
5. Crema pentru maini emolienta regeneranta cu ulei de catina si masline
6. Crema contur ochi anticearcan cu ulei de catina si masline
Produsele primite spre testare sunt cele 3 produse pe baza de ulei de catina si masline.
Cred ca este destul de devreme sa ma pronunt, deoarece am primit produsele abia joi dupa-amiaza. Stiu doar ca imi place mirosul lor discret.
Voi scrie reviewuri mai amanuntile in saptamanile ce urmeaza.
Pana atunci, multumesc Trender si Cosmetic Plant pentru oportunitatea oferita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu