vineri, 4 martie 2011

prima comanda de produse make-up pe internet

Pana acum ceva timp eram reticenta in a comanda orice pe internet. si cum la haine niciodata nu corespund marimile, ma gandeam ca la capitolul make up nu am cum sa dau gres.
De ani de zile folosesc produse din gama Giordani de la Oriflame, am mai multe truse de farduri no name, fonduri de ten de la Ivatherm(este lichid, dar pe fata mea se comporta ca o masca), mascara de la l'oreal, rimmel, maybelline, rujuri si lipglossuri de toate felurile. nu am o marca de produse preferata si tocmai de aceea imi place sa incerc tot mai multe produse pana cand voi gasi acele produse de care voi fi multumite pe deplin.
Astfel, hoinarind prin blog rollurile fetelor din aceasta 'comunitate', am hotarat sa comand cateva produse de pe bloggul Lianei http://lianabazar.blogspot.com/. Si azi am si ridicat pachetul de la Posta. in pachet...surpriza! primisem si un creion dermatograf gri...si culmea..se potriveste si cu culoarea ochilor mei(verzui-albastrui). am comandat asa: un fond de ten cover girl oil free, o trusa farduri technic si un ruj body collection. probabil in cateva zile voi posta si un review la produsele primite.
pana atunci, multumesc mult Liana, for making my day!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu